Esther

Gårkvällen, som bestod av middag och utgång med fina flickor+david, blev faktiskt riktigt rolig. Vi laddade med Sing Star och Taco-tårta innan härskapet satte sig på bussen och åkte mot stan.
Där inne träffade jag på bla snygg-johan! åh, så roligt att se honom!! Det var så länge sen!
Det blev lite som en pytte-reunion och det livade upp den annars danslösa kvällen..
Vid ett drog jag hem till sängen min och grubblade över kvällens äventyr. Somnade sött någon minut senare och vaknade elva i morse.
Denna dag kommer jag antagligen hoppa yogan.... :( OCH davids julmingel :'( för en middag med Löf-familjen.
Pappa lockade supersnällt med mig genom skuldkänslor.

Om 7 dagar kommer jag sitta, med tårarna rinnande ner för kinderna, i ett proppfyllt Globen och njuta av världens vackraste musik. jag längtar såå!!
Efter konserten har jag även bestämt träff med Ari, och förhoppningsvis Johan om han ska gå på den konserten!

Ni skulle bara veta hur fint 2000 underbarn kan sjunga.. Sök på youtube efter Adolffredriks Musikklasser eller på Spotify på Asolffredriks Flickkör!

Jaja, snart bär det av mot Danderyd... Vi hörs kanske senare, mina små duvor.


Kommentarer
Postat av: sofia

Taco-tårta, globen, underbarn*

2009-12-07 @ 18:58:03
Postat av: sofia

Taco-tårta, globen, underbarn*

2009-12-07 @ 18:58:17

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0