frick on a stick

köpte Vanity Fair idag efter skolan. Jag har inte ens vågat bläddra fram till sidorna. Det finns en risk att jag aldrig mer kommer bli någorlunda normal då.
Eftersom dagen endast bjöd på en lektion åkte jag hem och sov efter skolan istället för att plugga spanska. passade sig mycket bättre tyckte jag.
men men, i morgon är en ny dag och jag har gitarr. Jag har ej övat sen förra gången för två veckor sen. Philipe kommer slå mig. hårt.
humöret har i alla falll nått botten och jag känner på mig att det kommer bli ännu en sömnlös natt.
ajusste, tack sofia för dina rättningar på förre inlägget? hade ju varit oförståeligt annars

Kommentarer
Postat av: sofia

varsegooo!! :)

2009-12-08 @ 09:44:29
Postat av: Anonym

förra*

2009-12-08 @ 09:45:33

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0