God Julafton!!

Ja hörni, God Jul på er alla! Har tomten kommit med lite paket så här på morgonkvisten än eller väntar han till efter middagen?
Hit har han i alla fall hunnit, fast vi är ju iof högre upp än er sp han kanske inte hunnit ber än?, och när jag vaknade låg det lite små goa paket vid fotändan mamma hälsade att tomten sagt att han glömt var strumpan låg, och i dom låg allt från serpentner till Toning Lotion. Lite småprylar helt enkelt.
Vädret i dag består av kraftig nederbörd (snö ofc) och blåst. Dock bjuds vi på lite varmare grader dagen till ära.
-14°C står det på termometern utanför fönstret. Det var allt från stockholmsvädret från hundrafemkommanio THE VOICE är det bara jag som HATAR den killen som raporterar vädret på the voice?????
Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra med skidåkningen idag. El otro familia är redan ute i backen och kommer åka till o med ett men jag vet inte riktigt hur kul det känns med snöstorm+skidor? hmmm få rduga på den karamellen tills vidare.
Inte har ni väl missat att trailerna för Sex and the City 2 har kommit? Den 28 maj har den premiär och jag är taggad! Dock måste jag medge att trailern är lite märklig..! här kommer den i alla fall:)
like it? Den känns typ lite rörig? men det har inte stoppat någon förut, eller hur?
ha en fortsatt fin Julafton så hörs vi sen ♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0