I have masterd the bräda

Tillbaka efter ett par långa timmar ute i den isande kylan.
Efter några gånger upp och ner lyckades jag hitta knycket och svänga lite snyggt nerför barnbacken. Allt tack vare de duktiga lärarna Oscar o Max! Åket efter lunch gick rätt bra efter att ha hasat mig ner för den röda delen och jag bestämde mig för att sluta på topp. Så nu sitter jag i lägenheten (heheheeh sofia) och kan känna hur soffkudden under mig blir kallare o kallare ju längre min kalla röv kyler ned den. Ska nog hoppa in i duschen snart också. Måste bara ta vara på denna tid ensam, för i kväll kommer Malin med familj. Dvs två småungar. Jag kommer inte så en lugn stund.
Spotify spelar högt här och ur högtalarna sägs; I'm a, i'm a  diva.. A diva is female version of a hustler.. of a hustler, of a, of a hustler.
Fett bra låt med Beyonce för er som inte visste.
Annars då? Jo, jag har kommit på att detta är det perfekta stället komma på nyår. En lägenhet tar tio bäddar (det är stoora sängar så man kan säkert få plats med fler.) och kostar 9400:- för en vecka. Det är alltså ca 900 per person. Sen är det bara mat, resa o liftkort kvar. så för kanske 1500 per person så borde man luungt klara sig en vecka! Åh, det är så perfekt!! Varje lägenhet har en stor balkon och det tar 1 minut att gå ner till liftarna.
Så nästa år kör vi.
Jag har också tummat med O o M att vi ska, tillsammans med varsit pack vänner, åka ner till Danmark. Så jag är lessen tjejer, men ni har inget val. Nästa sommar drar vi.
Man kan inte bryta en tumnin?

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0