jag har tråkigt på mitt jobb jobbjobbjobb

gick upp tidigt i morse, efter få timmars sömn. kan inte sova i min säng hos pappa... men nu är jag typ övertrött och sitter och hyperskriver på datan. väldigt få samtal har kommi tin idag, det är väl bara jag och dom andra två som jobbar här som är dumma nog att inte ligga kvar i sänge en dag som dennna..
anywho, jag är hyfsat taggad inför ikväll och jag tror allt kommer rulla på bra. det lutar mot att jag sover hemma, skönast och lättast så så slipper jag gå runt o bära på massa sovkläder och sånt.
Hoppas på att jag kan sova på soffan så det bara är att lägga isg när jag kommer hem o sen gå upp två timmar senare utan att väcka bror min som jag skulle delat rum med annars. känns enklare så.
Fick nyss reda på att jag idag kommer tjäna runt 2,300:- (sweet) och imorgon runt 1.500. rätt sschyssta bullar ändå. Sen ska jag ju jobba 6e januari (trettonhelged/dagen) och den 9-10/1 som tydligen också är röd dag. iallafall i aftonbladets värld. Hoppas på en rejäl lön som dimper ner den 25e. och då kanske jag kan köpa min gitarr! Blev ritkigt sugen på en Gibson Les Paul när jag o pappa kollade på Rock 'n' roll Hall of Fame igår. Blev också rejält rugen på Simon and Garfunkel som var grymma live (*hello darkness my old friend*. Och Sting. Och Stevie Wonder (som dansar roligt). Det var coolt
Undar hur mycekt en sån liten gura går för nu för tiden.. det blir nog ett par tusenlappar kan jag lova.. men nu har jag ju sparat ett tag så förhoppningsvis har jag råd. annars får det bli en Fender Stratocaster. och den går inte av för hacker den heller!
Efter jobbet idag ska jag springa förbi Kicks där man kan köpa två par lösögonfransar för 99 o sen till Kungsgatan där jag ska möta upp mamma för lunch. Hon har även med sig mitt röda läppstift som är ett mste för en kvällen som den som kommer!
Igår köpte jag en gymt snygg klänning fårn Vila! Så om något händer under dagen och min body inte funkar så har jag en back-up plan. Dock vet jag inte om dem klänningen fungerar så bra med min GÖRSNYGGA kavaj frpn H&M som jag plockade med mig i tisdags. Den är coool
Nu är det bara 50 minuter kvar.... börjar bli lite lätt stressad över hur jag har disponerat (vuxenpoäng) min tid idag. Vet inte riktigt hur jag har planerat att hinna med sminkning, hårfixning och allmän planering + lunch och resa till Farsta ianna klockan sex ikväll.. men jaja, det löser sig nog.
Vi hörs imorgon då jag sitter i stolen som jag sitter i nu och halvsover med dregglet rinnande nerför hakan.
bara så ni vet så lyste precis solen in övr mitt skrivbord och värmde mina frusna fingrar, men nu tog dom ner persienerna.....
Hejdå och GOTT NYTT ÅR FCS (for chirst sake för er som inte fattade)

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0