jag lider

Sitter inne o käkar lunch nu och soffkudden under mig är alldeles kall efter min rumpa.
Kylan där ute är inte nådig och det gör faktiskt skitont överallt. Ansiktet är illrött och utan känsel, fingrarna stela av kyla och tårna känner jag inte ens. Det är faktiskt för kallt. Jag vill bara stanna inne o kolla på film.
Men det får jag inte för mamma.
bitch.
Ikväll ska vi antagligen gå ner till jaccuzzin (?) och bastun för att chilla en stund. det kommer bli riktigt najs. måste bara se till att jag hinner raka benen för jag ser ut som en björn för er som ville veta.
OMG jag hoppar in i bastun nu, jag fryser ihjäl.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0