Juletid ♥

Denna vecka har jag trotsat flera motgångar och ända gått till skolan nästan i tid. Det gäller ju att prioritera.
Fella o ja har levt livet i min crib. Vi har skrivit en bok och ätit pizza.
Imorgon far jag till pappa, men innan det ska jag casha in lite stålars på kontot i några timmar. ajusste, den ska jag gå i skolan också.
Julkalendern har dragit igång, och den är mysig. Ståhl Henrik och SuperSnälla SilverSara är riktiga barndomsgodingar som jag tycker passar rätt fint in i julen:) dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om att dramat som allt handlar om (barnverket, hahah..) , utspelar sig för massa år sen..?
anywhoo
På fredag har jag och Ari bokat biljetter till New Moon (♥♥♥♥♥♥♥♥) och vi ska ha det så jävlaa naaajs!
på morgonen (typ vid sju tror jag?) kommer någon av huvudkaraktärerna från Twilight gästa The Voice, så det är bara att bänka sig framför närmaste radioapparat eller televisions låda! det vill man inte missa
just one more thing.... SHAFT

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0