Packar pappas kappsäck

har nu anlänt till casa del Lidingö och har satt igång med mitt packande inför fjällenresan imorgon. Har ångerst över vad jag ska ha på mig på julafton - kan inte komma på någonting så jag kommer vara nakenfis.
Som de flesta i min omgivning vet så blev jag firad av pappa igår med lite plockmiddag. Liite tråkiga men absolut behövliga presenter öppnades och det var en trevligmiddagsstund. Vid halv nio rullade jag in mot mariatoret för att avnjuta trevlig sällskap i form av FARES goes Ari. Kvällen började lungt och stillsamt men definitivt mycket trevligt och mysigt :) 3 snyggingar av 6 åkte hem vid halv två och några sekunder senare dök 4 nya själar upp. Resten av kvällen var trevlig, men lite överflödig.
Klockan kvart över fyra slocknade jag i min sköna säng.
Allt som allt en lyckad kväll :)
Nu måste jag fortsätta packa. kom precis på att jag glömt en julklapp... visste väl att det var något som fattades..!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Seeeeeeeee ya when we get back!!! <<3<3<3<3

2009-12-20 @ 13:26:08
Postat av: chantelle

Hej! Tänkte bara säga att du inte får

missa våra jultävlingar!

Säljer även proffsiga designer billigt!

Så ta en snabb titt in i bloggen!

Kramar tjejerna ifrån shoesbagsNboys

2009-12-20 @ 15:04:45
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0