sicket flyt sickan

har precis skrivit ett spanskaprov på 20 minuter. kunde min text flytande ( jag vet, jag är förvånad själv) och jag la bara till lite grejej om att hon tycker om kyckling och kött men inte fisk. o sen va de klart!
känns faktiskt riktigt skänt att ha detta ur världen! inte för att jag spenderat sådär hemskt mycket tid på detta, men ändå!
Nu är det bara KUH kvar o sen är denna vecka slut!! det har gått galet fort, och jag kom precis på att det bara är 13 dagar kvar till jul!:D
och och 371 dagar till jag fyller 18!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
nä, vi ska inte ta ut lyckan i förskott men jävlig skönt ska det bli att få slippa barnunge-stämpeln.
he

ikväll är det lite olika planer som är possibla, men inget är bestämt ännu. jag måste få tänka!!

ok, hejdå

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahahaha, jag letade febrilt efter "Like" knappen....

2009-12-12 @ 11:55:24

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0