Tabula rasa

ungefär så känner jag mig nu..... Jag har gjort klart min mind-map och ordlista, bara fördjupningarna kvar.. PALLAR INTE!!
Körslaget börjar klarna allt mer och jag tror det kommer uppskattas i alla fall lite.. Förhoppningsvis kommer Ari och supportar.
Imorgon sker det. Det känns galet. Och det kommer vara snö för första gången sedan jag  vet inte när.
är lite nervös typ. eller nåt.
Jag funtar på att köra en liten följetångsgrej här i bloggen med min julsaga från Engelskan? Skulle  ni gilla det?
(det är fett bra)
hejdå

Kommentarer
Postat av: sofia den store

Whooooa, snyggisdesign! hahaha, för all del lägg upp den. Sålänge min förblir för endast Tobias ögon..hehege

2009-12-16 @ 18:28:18

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0