tredje gången gillt, you say?

För att rycka upp dagen i sista sekund besätmde sig jag och mamma för att åka in till stan och gå på bio. och inte vilken bio som helst, New Moon såklart?
Fortfarande lika bra, och fortfarande lika roligt när Charlie säger; ''... ah, who am I to talk? The eternal bachelor.. The famouse ladiesman!'' och fortfarande lika breathtaking när Edward säger den sista repliken.
Efter bion bestämde vi oss för att lyxa till den lite extra och gick vidare till East. Den berömda japanska resturang i stureplans hjärta, där man kunde höra repliker som ''..och jag som inte varit på mitt solarium på över en månad!!''.
Ja herregud, men gott var det och nu sitter jag här, mätt som en pankaka.
Förövrigt har mamma blivit beroende av mitt fabulösa Snake-spel och kom precis in och frågade efter min mobil.. Hon skrek också helhjärtat ut ''NEEEJ!'' när hon förlorade precis innan filmen började idag..
men det är väl bra att hon har hittat en hobby...?
aja, i morgon ska jag i alla fall gå och hämta mitt liv i upphittat-lådan runt hörnet och ta en lunch-dejt med Ari. Sedan ska jag nog också lyckas rensa mellandagsrean och hitta några riktiga godingar. Dock var det en riktigt bummer när lönebeskedet för november kom.. endast 1,800 klirrade in på mitt konto denna månad exl. studiebidrag som jag inte är riktigt säker på om man får eftersom det är lov? så jag får väl hålla lite hårdare i pengarna till december lönen kommer och lyser upp tillvaron.
Något jag är riktigt sugen på att hitta är en, hör och häpna, jumpsuit. Det vore så...
Japp, där ropade mamma ''HA! 474! Bäst på Snake!''
... himla mysigt att springa runt i en sån liten kreation! Jag vill också komma till en liten affär som hette nåt i stil med ''creas...... a, jag vet inte riktigt. men dom hade i alla fall ett par nit-prydda Christian Luboutine-klackar i skyltfönstret! Och jag lyckade också ..
''Nehehe..! 540! bäst på snake...!'' ja, herregud...
... hitta till den ökända outleten på Grevture-gatan dä rman kan fynda TopShop! :D
åh, jag blir alldeles upprymd av alla shopping-tankar!
ja, jag har ett problem...
nej hörrni. nu är klockan mycket och om jag ska hinna göra något mera roligt utan att sova bort hela dagen imorgon så sk ajag nog sätta punkt nu.
punkt

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0