Update; lunchpaus

Har nu kommit in från första halvan av dagen och  jag är öm lite varstans. Jag har faktiskt lyckats åka två gånger i en röd backa och endast ramlat en gång. Tycker jag att den gången räckte då jag ramlade rakt på höften och den knakade till sådär härligt.
Egentligen vill jag bara stanna inne nu och läsa min bok, kolla på film och mysa, men jag tror inte att det är en möjlighet. Efter lunchen kommer vi antagligen åka över till andra sidan. Får se om jag fortsätter med brädadn då eller om jag byter med mamma o tar skidorna.
Igårkväll kom Moster med familj hit och det är numera full rulle kanelbulle dygnet runt här. dock är det ganska lugnt nu eftersom lilla sofia ligger o sover och harald äter.
Hur är det egentligen nere i huvudstaden? är det lika kallt som det är här?
det är ju typ omänskligt med -20 grader! men med hjälm, vantar, underställ, halsduk och dunjacka lyckas jag faktiskt hålla värmen rätt bra.
nä, nu ska jag passa på o slappna av i mucklerna innan vi drar ut igen.
byebye my babies

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0