Aj!

Tjenare, tjenare!
Jag tänkte slänga in ett litet inlägg nu såhär innan yogan:)
Gitarren gick bra, fast nu har jag sjukt ont i fingertopparna!! jag fick öva på typ några funk-inspirerade akord och jäklar va ont jag fick!
Nu sitter jag iallfall på mammas jobb här på kungsholmen och snart ska vi dra oss mot yogalokalen , och sträcka musklerna av oss. ;P 
Jag har inte yogat på över en månad nu... jag är riktigt nervös faktiskt! Alla andra där kommer vara värstta skillade och så kommer jag där lixom! men jag får väl hoppas att det är typ som att cykla. det kommer tillbaka lika snabbt som det försvann;)
Jag tror inte jag kommer hinna uppdatera innan jag går och lägger mig ikväll.. Vi kommer väl komma hem vid typ halv sju, sju och då ska vi packa bilen med diverse skidutrustning och sedan ska jag käka och göra iordning så att det bara är att dra i morgonbitti. Bussen åker från utanför skolan klockan sju på morgonen och då ska jag ha hunnit lägga in min askidor i bussen och gått in i den;)
Men om jag har tid över så sk ajag försöka ladda upp lite bilder här:) och kankse hinner jag lägga upp några på fb.
Har ni oxå problem med att ladda upp bilder där? För mig går det skit långsamt! jobbigt! Jag brukar oftast ladda upp bilder här på bloggen samtidigt som jag laddar upp bilder på fb, och jag vet inte om det är det som gör att det går ännu långsammare.. menmen. Om man installerar den där Aktiv X-control eller va den nu heter så går det snabbare. men det funkar inte alltid:/
Bla-bla-bla blev det nu helt plötsligt om ingenting. Men det finns inte så mycket att göra här... Kan inte ni vara duktiga läsare och kommentera något som jag kan snacka om?
Typ om ni vill ha råd, eller vad som helst:)
(märker ni att jag leker kändisbloggare nu som vbet allt?;D) Men vem vet jag kanske inte är lika dum som ni tror? (a)
Och jag vill faktiskt be er om råd om en grej. Är det någon som vet hur man ändrar färgen på texten? asså i html-koden? Jag har letat o letat men jag har bara lyckats ändra överskriften och typ arkivet:P
Ok:) nu ska jag leka lite med min blogg, jag ska försöka mig på att ändra header! vi får se hur det går(a) hehe...
Tycker ni att det är för mycket med rosa text oxå? (jag vet.. ja är galen i rosa!!)

See you later, alligator!
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

du ger mig råd dagligen, jag är en av de lyckligt lottade ;) <3

2009-02-05 @ 22:14:32
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0