And so help me god..

Hej:)
idag hade jag estetisk verksamhet och vi kollade på en film om färglära! min favoritfilm of all time! så jävla tråkig!
-''En vit vägg utan en svart triangel är vit.''
jahaaaaaaaaaaa
my god

Annars har dagen varit bra, inte för alla <3, och lunchen var riktigt god! Fisk för första gången sen vi började ettan! mumsing
Efter skolan rusade jag hem och gjorde middag, lite tidigt javet.. men jag tänker gå och lägga mig klockan åtta idag så det var bara att börja tidigt. ;)
Jag tänkte lägga in lite bilder nu så jag hoppas ni har tid för det är en del;P

thank you God


Anastasia och Jag:)


snygga som vanligt;)



 

nu orkar jag inte mer.. klockan är 8 och jag ska hoppa i säng:)
fler bilder kommer senare!

Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag misstänker att jag får lov att ta t mig av "<3" ? (a) min sötsärna! <3

2009-02-05 @ 22:20:55
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: särnan

du får ta till dig alla mina hjärtan! <3

2009-02-06 @ 10:28:31
Postat av: so anonymous

ååh mmys med twighlight

2009-02-06 @ 11:03:10
Postat av: so anonymous

ååh mmys med twighlight

2009-02-06 @ 11:03:58

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0