change of plans (OBS! långt inlägg)

kvällen blev lite anordlunda än planerad..
efter jobbet hämtade pappa upp mig och vi åkte hem till farmor för att hämta upp henne. Klockn sex anlände vi till min faster och hennes man i Danderyd.
Det var jag, pappa och en j*vla massa kärringar och gubbar.. det gick inte att stänga käften på dom... och dom skrattade åt sånna dära jobbiga och tråkiga vuxen-skämt. Vid ett tillfälle så sa en av tantera, so jag tror var lite bakom, att hon var kär i hugh jackman(!) och tanten brevid mig,  som var en av de jobbigaste människorna jag träffat, höll ivrigt med om att han var riktigt kattig (obs, ej citerat) den ena tanten tjuter över hela rummet;
- Vi är kära i samma kille!!!
alla vänder sig im lite och säger typ va? någon svarar på fråga; dom är kära i samma kille. då säger pappa högt;
- Conny! (som är den jobbiga tantens man)
alla skrattar livet ur sig och slår sig på knäna. ja... så kul va det...
Iallafall, klockan nio bestämde sig jag o pappa för att åka, på andra sidan staden hade då mina flickor börjat röra sig mot hammarby sjöstad, där en förväntad fest skulle äga rum.
Vi skjutsar först hem farmor och sedan rullar vi sakte hem igen. jag hade fortfarande inte bestämt mig för om jag orkade gå på festen eller inte, jag var inte snyggt/ sminkad och jag hade inte fått ngt tillfälle att byta om till snyggare kläder. tillslut bestämde jag mig för att stanna hemma, fler tillfällen skulle ju komma!
Så jag och pappa kollade p melodifestivel, som vi spelat in, tillsammans. det var riktigt mysigt! jag har inte varit ensam med pappa på jag vet inte hur länge och det var verkligen roligt att få lite quality-time med honom:)
vid tolv var melodifestivalen slut och va sa godnatt. pappa va söt och sa;
-Det var roligt att se det här med dig:)
min pappa är fin!

imorgon har jag inga speciella planer. pappa ska träna men jag har inga skor med mig så jag kan inte hänga med. det är ett sånt där konditionspass. mycket spring och hopp=svårt i bara strumplästen!
så vi får se hur det blir,men jag kommer framförallt förvänta mig mycket skvaller från kvällens hädelser från flickorna! ta det som en order;)

nu ska jag läsa lite och sedan soova!!

godnattpuss
Särnan

oh! jag glömde en grej! igår natt drömde jag typ världens härligaste dröm! jag drömde att jag träffade en kille som ja va jättekär i förut och vi blev tillsammans, ch vi va sådär fantastiskt nykära så att jag inte kunde släppa taget om hans hand, rädd att han skulle försvinna, som om han var en dröm.
vilket var precis vad han var, den j*veln:(
åh! om ändå drömmar kunde gå i uppfyllese!



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0