Change we need

Det blev lite ändringar med planerna idag. Jag hade tydligen inte mentor så då hade jag håltimme till tio över ett. men sen så hade jag tydligen inte estetiskt verksamhet heller. så jag slutate tolv!:D
Men det finns en baksida även till detta.. Jag har estetisk verksamhet imorgon istället. Vilket betyder att jag sluter kvart över fyra..:(
en nästa vecka har vi ingen estet så det är ju skönt:)
Nu sitter jag och tittar på Ellen DeGenerous och Jim Carrey (hur stavar man det?) är där! han är så jävla rolig!! hahaha!
Snart ska jag skriva lite på min saga, man ska tydligen skicka in ett första utkast imorgon, så jag måste jobba lite på den:)
Vad tyckte ni om mina fina sittmöbler i förra inlägget;)
Imorgon är det fredag!!!
Take care
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0