Comeback

Heello!
Jag är tillbaka:) Asså från min sjukidom, ta det lungt folk! jag har inte tagit blogg-paus!
SKolan var lugn, bara SHA o naturämnen typ. helt ok:) Det var trevligt att träffa alla igen, och jag hade inte missat så mycket alls:)
Dock kommer närmaste två-tre(-fyra) vara riktigt tuffa! nästa vecka har jag tre(!) prov!! är det ens lagligt?! förutom det har jag en inlämning, ett föredrag och nån annan grej spm jag har lyckats förtränga.. så det kommer inte bli så mycket bloggande nu..
veckan efter lovet har vi ett till föredrag att hålla och maassa annat.
Det känns inte som om jag kommer få njuta helt fullt ut av sportlovet...
nu ska jag göra mig en macka och sen ska jag hitta på ngt annat kul:)

vi hörs
Särnan<3


Kommentarer
Postat av: johanna

you are mooooooooooooore than welcome back, dude!

2009-02-11 @ 18:51:55
URL: http://strulan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-11 @ 19:49:46
Postat av: reb rotten

buhuh. i hate stress.

2009-02-11 @ 20:28:20
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0