Dagen Efter, också kallad ÅngestSöndag

Hejhej:)
Vilken dag hörni! Fantastiskt väder! fåglarna kvittrar och solen skiner!!!

...


Jaa, hur var eran lördakväll? Min var AWSOME! Det var trevligt folk!, sjysst stämmning och ja, allmänt kul:) Jag träffade the guy, hhaha(a) och jag hade roligt med min fina vänner! Det blev väldigt många, JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET, VI KOMMER VARA VÄNNER FÖRLIVET, repliker under kvällens gång kan man ju lungt säga:) Men när är det inte fel med lite kärleksförklaringar?;)
Min outfit var typ randiga nylonstrumpbyxor och min fransklänning från H&M:) inget bra val... Jag fastnade i precis allt!! Skitjobbigt! speciellt när de var någon mindre trevlig kille som man var tvungen att stå 3 centimeter och försöka pilla bort den lilla svansen som typ fastnade i hans blixtlås... 
Men varje gång det hända sa jag bara, DET ÄR ÖDET! NU ÄR VI BÄSTA VÄNNER FÖR ALLTID, typ;) Men det var trevligt att träffa nya människor, och det var alldeles för länge sedan jag var på fest.. Så nu är jag nytankad, och good to go!
Jag, Fella, Sofia o Rebecca tog ett tåg vid halv två, liite tidigt, men jag var så himla trött! Vid Fruängens Centrum skildes jag, Fella Och sofia från Rebecca och vi tre gick hem till fella och sömnens timma:) 
Vi sov alla i Fellas stora säng och jag hamnade ytterst, dock på eget beslut, men det var kanske inte det smartaste.. Efter en stund i sängen kom kände jag att det smaka ovanligt gott i munnen, och då kom jag på att jag fortfarande hade mitt tuggummi i munnen, vilket jag glatt berättade för de halvt sovande vid min sida med en mörk skrovlig röst:D 

Imorse gick vi upp tidigt, för fella skulle på sin systers basketmatch, så klockan halv elva satt vi på tåget påväg hem. 
Döda
När jag kom hem tappade jag upp ett bad och kollade på vänner:) a girls best friend!
Nu sitter jag här och uppdaterar min friend list på fb:) om typ tre timmar ska vi vara hemma hos mormor och fira min mosters sambo's 40-års dag. Det blir säkert trevligt:)

Jag lägger upp bilder så frt jag hunnit lägga in dom på datan:)
Catch you later!
Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

"AWSOME" feest kan man nog säga att det var! :D <3

2009-02-08 @ 15:17:06
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: särnan

det skulle man nog kunna säga!

2009-02-08 @ 15:56:00
Postat av: sofia

och du föressten, INGA bilder....

2009-02-08 @ 17:29:40
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: anastasia

watto say? kul att ni tyckte det va kul, älskar er <3

2009-02-08 @ 17:54:56

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0