Dagen innan!

Hej fina läsare!
Hur står det till med er idag? jag mår bra, sjukt trött efter träning nu innan lunch bara;) det är skönt att ha kommit igång med bloggandet igen, dock har jag inte kommit mig för att lägga in bilder.. jag skulle gjort det igår, men jga var bara så himla trött!
Idag slutar vi klockan ett (= happiness) och klockan 14.15 börjar min gitarr. (= jag har inte gjort läxan) ...
Men jag spelar ganska roliga låtar just nu, så det är kul:)

Klockan fem börjar ett yoga-pass på kungsholmen som jag och mamma ska gå på. första yogan på mer än en månad! det får gå som det går..

Imorgon gäller det! Jag och massa andra ska åka till Kungsberget och glida runt i backarna:) OCH Anastasia ska ta bort sin tandställning!! det kommer bli så himla fint!!

Nu ska jag ägna mig mer åt nutidstestet i So'n:) Vi hörs förhoppningsvis i kväll!

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0