det pekar uppåt!

förlåt för extremt dålig uppdatering! men nu kommer det people!
Alla hjärtans dag var jätte mysig och trevlig! Jag träffade R i lidingö centrum vid sex och vi köpte godgod mat. sen åkte vi hem till mig och lagade den! Till förrätt blev det tast med chevré och honung i ugn, och till varmrätt blev det tonfiskfilé med klyftpotatis och sallad:) sen orkade vi inte mer.. men det var så himla gott!
Vi tittade lite på melodifestivalen men sen var det Bruce Almighty som gällde! den är verkligen bra! så kul! när han gör så att han killen i tv-studion pratar skitkonstigt! jag höll på att kissa på mig!
efter filmen började ngn annan som hette typ 200 cigarettes. den va skit dålig och både jag o R somnade sött i soffan:)

Sen var helgens nöja slut:(
Istället började ännu en vecka och vi hade prov första dagen. som jag inte hade pluggat till. för jag trodde det var på ngt annat. men det gick bra. hoppas jag:S
Imorgon ska vi till CocaCola med klassen. vi kommer säkert få dricka typ huur mycket Cola vi vill medans vi är där. Jag funderar på att sno med mig lite och spara till den 13 juni eller när det nu är vi slutar skolan..

Men nu till the good stuff!!!!
om exakt en vecka är jag påväg till Schweiz!! shoop-shoop-shoop!!
åh, det ska bli delightful! det har tydligen aldrig varit så mycket snö som det är i alperna nu på 50 år! yey!
och den bästa grejjen!
den 28-31 maj ska jag o fella (och mamma men vi låssas inte som det nu) till Barcelona!! åh! sol och bad o varm choklad!! förutom att vi byter ut den varma chokladen till svala goda drinkar! (alkoholfria såklart! :O )
det kommer bli bästbäst!

NAJSING säger jag bara:D

nu ska jag dra:)
hade det fint!
Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

Ååååh, barcelona wait for mee im coming in about two years!

2009-02-17 @ 18:56:56
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: rebecca

äntigen uppdatering! och tack för en mysig alla hjärtans :) <3

2009-02-17 @ 22:53:14
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0