Film och annat latigt

Hej:)
Hur är det med er idag? Men mig är det inte toppen.. Jag har hyffsat ont i huvudet och mitt huvud är alldeles hängigt:(
Jag gick upp klockan kvart i elva i morse och bänkade mig framför Thelma & Louise:) Jag har fått låna den av David och nu tog jag äntligen mod till mig att kolla på den. Den va riktigt bra faktiskt! Men seriöst, vilken film är inte bra med en 20-årig Brad Pitt i en biroll? Am i right Ladies?! (and gentlemen;))
Nu ska jag lägga min nyinköpta yoga matta i tvätten. Jag köpte den precis innan vi skulle yoga i lördags och när jag sen ska börja med solhälsingar så glider jag bokstavlingen av mattan! den är skit hal! så nu ska jag pröva att tvätta den och skrubba den så kanske det försvinner.. hoppas det! för den är så rosa o fin! ;P

Imorgon ska jag till skolan igen. det har varit skönt att få en lite förlängd helg, men jag börjar få lite ångest att jag missar massa nu... jag ska faktiskt skriva lite på min saga som vi håller på med på svenskan och så ska jag öva lite på spanska muntliga provet hade jag tänkt:)
Just nu är mina KSG-homies nere i aulan och får sina SHA och FEA omdömen av Eva, jag hoppas att resultatet kommer upp på schoolsoft så at jag oxå kan se vilket betyg jag har just nu!

På lördag är det alla hjärtansdag och den ska jag som tidigare berättat spendera med Rebecca:) det ska bli mysmys!
har ni något planerat till på lördag?


Vi hörs lite senare!:)
Särnan


Kommentarer
Postat av: rebecca

du+jag+asti=toppendejt!

2009-02-10 @ 21:11:29
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: E

<3

2009-02-11 @ 08:35:58
Postat av: anastasia

åh mys dejt för er :D

jag ska först fira min kompis som fyller 17, sen ska jag till sofia på en romantisk kväll med henne,tvn, ben och jerry :)<3

2009-02-11 @ 10:23:01
URL: http://aanastasia.blogg.se/
Postat av: E

åh! mysigt anastasia! vi får höras under dagen och gratta varandra!

2009-02-11 @ 14:25:54
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0