forever young

Hej alla!
Idag kommer tiden verkligen stå stilla.
nu på morgonen har vi naturkunskap och engelska. sen efter lunch r mentor och sedan 3 underbara timmar teckning måleri. fanatastiskt.
jag hatar teckning måleri!!! och varför inte bara kalla det bild?! töntar
Jag har fått reda på hur mitt schema ser ut dom närmaste veckorna efter teckning måleri, och vid ett flertal tillfällen kommer jag sluta kvart över fem. på fredagar!!!!
åh!!!

Igår satt jag och sökte på en fin sittmöbel, med plats
 för två, på internet till mitt rum. och jag hittade två finfina alternativ! den ena är dock lite dyr tror jag..
nu laggar min data (satan!! -för att citera rotten) och det går inte att ladda upp bilder! dummadumma data. men ni kan få länkarna!:D
Den här hittade jag random på google visst är det super snygg?
den här är bara nån kul som vore roligt att ha!! hehe

nu börjar engelskan snart och jag måste verkligen fokusera på vårat föredrag om New Zealand...
Vi hörs snart igen:)
Särnan

Nu går det att ladda upp! Så här ser den som jag antagligen kommer köpa ut:)

Kommentarer
Postat av: reb rotten

haha "satan" :D

2009-02-12 @ 21:36:13
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0