Förlåt, förlåt!

förlåt!!!!
Asså jag har verkligen inte orkat gå in på internet!! jag har inte varit innne på hela helgen, inklusive fredag. asså jag orkade verkligen inte! jag orkar inte nu egentligen heller men jag kan ju inte fortsätta med den här stilen, jag måste ju tänka på er mina kära läsare!!

Min förra vecka var skön, förutom teckning  och måleri  på torsdagen... usch!  jag kan verkligen inte måla!! och min lärare är så där extremt jobbigt konstnärlig.. blä

Men allt annat var fint:) på fredagen var jag och F och ''tränade'' efter skolan, dvs vi tränade i en kvart o sen strechade vi:), efter det åkte jag hem till Lidingö och F hem till Ari.
Fredagskvällen spenderades framför TV'n och sedan i sängen med näsan i Eclipse. Vet ni att jag har kommit till tredje boken? jag kommer inte ihåg om jag har berättat det:P
det känns som århundraden som jag bloggade:P Jag har faktiskt tagit massa bilder, för att kunna lägga upp och visa för er men jag har inte kommit mig för att ens föra över dom...
Men snart!!  Jag ska försöka göra det när jag kommer hem:)

Jag tror jag tar min helg i lite olika inlägg eftersom ni klagar på att jag skriver för långa inlägg;)

Min lärdag kommer snart i en data nära dig!

Särnan

Kommentarer
Postat av: reb rotten

Sernans comeback!

2009-02-02 @ 12:41:56
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: sofia

Nemen, är det hela sammingen. Hela våran lördagsmorgon kretsade ju kring internet... ;)

2009-02-02 @ 12:45:04
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0