let's party?

Jajamensan, så va det fredag igen. Skönt, men mina fina planer som skulle göra denna helg till den bästa av bästa, har brustit i kras.. Men jag har lite re-bound planer som kan göra min helg lite roligare:)
Efter skolan åkte jag och R till friskis på hornstull och körde ett medel-pass. jobbigt! och skönt! nu är man sådär härligt mör i musklerna:)
Ikväll ska jag vara hemma och vara med pappa & Co. imorgon åker Co till Canarie Öarna och jag och pappa blir kvar. skönt.
Imorgon ska jag jobba, första gången på jag vet inte hur länga:S Men det kommer förhoppningsvis gå bra, det ända jag bävar mig för är glaasen, i sig. Att inte kunna äta.. Jag får ta med mig massa mat och frukt o mackor så att jag inte börjar norpa på den smarriga frestelsen ute i disken. kom gärna och hjälp mig motså!
Efter jobbet ska jag, pappa o farmor åka till min faster som fyller år. kvällen där slutar dock tidigt för jag ska möta upp vänner på knytis:) det kommer bli bra!
Och hörni!
Det  är loooooov!!!!!!
undebra känsla.
Om tre dagar drar jag till Schweiz och glider i backara och blir brun i halva ansiktet:D
skööönt!


Lite kommentarer för min vänner för dagens jag-vet-inte-vad, jag vet inte vad jag ska säga. mycket händer och jag vet inte vad jag ska göra för att hindra dem från att ske. Det tynger mina axlar. Det är något jag måste få ta hand om själv, även fast jag hemskt gärna vill ha ert stöd och kärlek.
Jag älskar er!
Jag vill bara spy ur mig så mycket men det går inte. vissa saker är bäst osagda. det känns som om det är utom min kontroll men ändå är det min börda att bära. jag vet inte vad jag ska säga


pussokram
Särnan

jag vet inte vad jag ska säga

Kommentarer
Postat av: johanna

yomama has got her ears open it zerneeeer wants to talk!

2009-02-20 @ 18:18:44
URL: http://strulan.webblogg.se/
Postat av: rebecca

Jag kommer gärna och hälsar på dig imorgon! :)

och snuttiplutt, du behöver inte berätta nåt du inte vill berätta, men om det finns NÅGONTING vad som helst som kan få dig att må bättre så skulle jag göra det, det är bara att säga till <3r

2009-02-20 @ 19:17:49
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0