''LIFE'' (only for a limited time)

det är ju hemskt! Jag vet inte riktigt vart jag var i morse, men på något konstigt sätt lyckades jag glömma en av årets viktigaste hädelser!
David's födelsedag! 
Den var trevlig och det bjöds på god scones-fika:) dock en anings questionable maringschwis (hur det nu stavas) variant utan socker. Men det var godare än förvöntat;) Det är tanken som räknas David!
 Jag kom hem till nacka runt sju och jag och pappa åt god middag i form av left-overs från min fasters fördelsedags middag. gottgott. 

Nu sitter jag här och bara sitter. är inte trött. inget roligt på tv. och inget jag kan göra för att situation ska bli bättre. du fortsätter trycka ned mig. trots att jag redan ligger på marken.  

godnatt
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

:( jag finns här <3

2009-02-22 @ 23:28:29
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0