Life sucks, and then you die

Klockan är 14 minuter över två och jag har typ packat klart till resan. klockan fyra drar vi till arlanda och 19;35 lyfter planet. Det ska bli skönt att få komme bort från vardagen och allt, men ändå känns det jobbigt. somom allt kommer vara anorlunda när jag kommer tillbaka..

det ska iallafall vara fint därborta så det är ju kul. man kanske kan få lite tid över till att sola? visserligen bara ansiktet, men det är nog:)

Reser, gör jag i min stora kofta från myrorna och mina struprör från cheapmonday. lagom chill och skönt. Jag hoppas verkligen att mitt mobila bredband fungerar där borta. jag vill ju kunna ha någon slags kontakt med omvärlden även fast jag är flera länder bort.

Kameran är iallfall med så om jag har internet där så kommer dom upp lite sådär efter hand annars kommer dom upp på måndagen eller nåt.

Slut på ord.

sportlovspussar
Särnan


Kommentarer
Postat av: R

Saknar dig massor min fina S(tj)ÄRNA! Hoppas du har det underbart i Schweiz! Pussinussi <333

2009-02-25 @ 14:22:15
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: sofia

saknar diiig hjärtat! <3

2009-02-28 @ 20:09:43
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0