Lite action i vardagen

Hej bloggen:)
just nu sitter jag och dricker vatten (!) på jobbet och väntar på kunder... Jag har haft en kund än så länge, men det var inte vem som helst ska ni veta!
Det var självaste ARN!!!! jag vet inte vad han heter egentligen.. men hur coolt är inte det på en skala?! det förgyllde iallfall min dag lite grann:)
Nu går det inte att ladda upp bilder bara för det, men han är ju skitsnygg!!

Om en stund kommer R att ramla in här och vi ska ha det trevligt:) annars är det firning av min faster och middag med flickor som gäller ikväll:) trevligt!

Nu ska jag nog snart göra iordning lite lunch och sedan vänta på lite mer kunder... vem vet, kanske kommer Peter Stormare eller Helena Bergström och hälsar på?;D

pussar
Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

Joachim Nätterquist, man känner ju släken... ;D

2009-02-21 @ 14:05:11
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0