Min lördag:) (och söndag)

På lördagen åkte först jag o mamma till myrorna i Hjorthagen, för att lämna massa påsaar fulla med kläder och böcker och oxå leta efter jeansjacka till mig. Men jag hittade ingen:(
Efter det åkte jag in till stan för att träffa upp Bäret och delta på Stockholm Stannar! Var det några av er där? det va skit coolt att vara med i allafall! kankse inte lika tt kolla på.. alla på hela centralen var typ med s det blev typ ingen skillnad under de fem minutrarna det pågick och resten av tiden:P Men det va kuul! och jag o bäret såg MArkus Fagervall! wow-faktor! ;D

Efter det gick vi till Moda Café och väntande på Anastasia o Sofia men dom dök inte upp på ett bra tag så vi mötte upp dom vid plattan istället. vi smälte in bra med alla emos:D

Vi gick på stan en snutt och köpte sommar-fina tygskor på skopunken. Det var fint:) jag har på mig dom nu! heheehehe
Sen skildes jag, Sofia o anastasia från Rebecca vid hötorget , för att köpa lite ys til kvällen:) Vi köpte lite gurka, morötter och Sofia o Anastasia köpte godis.
Sedan åkte vi hem. Vid Ropsten köpte vi mat och missade såklart bussen,så vi åt maten där istället:P Dumma buss som bara går en gång i halvtimmen..!

Väl hemma åt vi dipp och kollade på Forest Gump;) den är så fin! plutten!
Innan vi gick till sängs tog vi en liten promenad ner till vatten och sen tillbaka:)
Anastasia introducerade en ny insomningsteknik för mig och Sofia. Att sjunga När trollmor har lagt sina elva små troll-låten med ett ord var. asså jag tror nog bara att vi blev mer worked-up av det än sömniga, haha!
pröva det! det är en riktig stämningshöjare!

På söndagen vaknade vi vid halv elva och gick upp och åt frukost. vi åt lite chips och kollade lite på datan. Efter det bänkade vi oss framför chocolat. guuuud va Jhonny depp är snygg i den filmen!! jesus.
Men vi han tyvärr inte kolla klart för vi var tvugna att åka in till stan.
Jag mötte upp F för lite shoppning och Anastasia o Sofia åkte hem.

Det bev ingen lång shoppning tur så jag var hemma igen efter fyra timmar. Då va det lat-time som gällde. inte uppskattat av mamma, kan man ju säga...

Nu måste jag gå, vi hörs ikväll:)
Särnan

ps Sluta klaga på att min blogg är tråkig! innan jag gick in i väggen nu i helgen såå har jag faktiskt  uppdaterat 2-3 gånger per dag! och då har ni inte sagt ett knyst! :( ds

Kommentarer
Postat av: rebecca

orsaken till att bloggen bliit tråkig på senaste tiden är ju för att vi inte får följa vår älsklingsemmas dagliga äventyr!

2009-02-02 @ 13:51:57
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-02 @ 13:57:23
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: anastasiad

din blogg är endast tråkig när du den icke uppdaterar! skönt att du är tillbaka, nu har jag nåt att göra på fritiden, hihi!

tack för i helgen, pusssiluss :)<3

2009-02-03 @ 08:59:16

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0