nu gäller det, nya tag!

Japp, japp. om 18 minuter börjar vad som gör mina onsdagar värda att leva.
Gray's Anatomy.
Fantastiskt!
Men är det inte konstigt att dom har vänta så hiimla länge med att sända den nya säsongen. känns som det har gått år!
Ialla fall.
Dagen rullade på som vanligt, men många PEACE och LET'S SHARE! haha, men det var en rolig touch till vardagen må jag säga:)
Efter skolan gick jag och R till Myrorna och jag hittade fin kofta och snygg jeanskjol! Allt för totallt 130 kronor! Vilket fynd! :D
Det är sådant man blir glad av! Jag skulle lägga ut bild, men det får komma imorgon för jag ha inga batterier på kameran..
Så imorogn har jag R och Fella dresscode bestående av stor mysig kofta med leggings och víta tygskor! Snyggt!

Efter myrorna skyndade jag mig hem till lilla farmor som bjöd på god mat som vanligt och trevligt sällskap. Usch, hon börjar verkligen bli gamal nu! :'( Men som hon har kämpat kommer hon nog klara sig ett par år till. Jag hoppas det! Hon är en sån fin människa!

Nu sitter jag här och bara väntar!
13 minuter kvar.... vad hinner jag göra på 13 minuter? Tvätta ansiktet?
Ja, jo men det gör jag. Vi hörs senare!

P E A C E

Kommentarer
Postat av: R

Myrorna är bra för anorektiska plånböcker! :)

2009-02-20 @ 19:12:39
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0