Redy, set, go!

Hello everybaody!
Hur har er dag varit? Min har varit bra:) Jag fått hyffsat mycket gjort och varit någorlunda duktig på lektionerna:)
Just nu sitter jag och gör i ordning mig för kvällens tjejkväll hos Ari! Det ska blir riktigt kul:) hoppas det blir good mat! ooh! that reminds me, jag måste köpa ätliga cjips för mig! jag vill ju inte sitta utan!
Imorgon ska jag yoga klockan ett och sedan ska jag möta upp fina flickor och gå på bloppis på Birjerjarlsgatan 10:) är det några fler som ska dit? det verkar som en kul grej!:)

Nej nu ska jag dra! Hoppas ni får en  fin fredagskväll:)

Särnan

ps. jag har en dejt till alla<3dag!! Reb Rotten! ds

Kommentarer
Postat av: reb rotten

ser fram emot vår romntiska dejt ;)

2009-02-10 @ 21:04:09
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0