Saturday Night Fever

Hej:)
Gårkvällens middag vart jättelyckad! det var trevligt och mysigt på alla sätt och vis:)
Idag vaknade jag vid halv elva med en täppt näsa och rassel i halsen... inte så kul.. men jag åkte ändå in till stan vid halv ett för att yoga skinkorna av mig på Atmayoti. Där ar så fruktansvärt jobbigt att jag bara ville kräkas, men etfteråt var det riktigt skönt!
Klockan halv fyra mötte jag upp Rebecca vid Stureplan och vi gick på Bloppisjakt!
Vi gick längs Birjerjarlsgatan tills vi kom fram till vad vi ansåg vara nummer tio. Det var lixom mellan 9 och elva, så vi gick in men hittade det inte.. så vi frågade på ett litet café om dom visste vart den var, men dom hade ingen aning var den va någonstans.
Så vi gick ut till gatan igen och tittade oss förvirrade runt. tills vi insåg att man delar upp gatunumrena med jämna och ojämna... Så vi gick aningens generade över gatan och där låg det:)
Vi mötte två tjejer som oxå var påväg dit, och man skulle tydligen ha kod för att kunna komma in, och det hade dom . så det var ju tur att vi träffade dom kan man ju säga...;P
Väl uppe var det inte så mycket folk faktiskt, och jag fick se BlondinBella live;) de ni;) till och med prata med henne. nu har jag ännu svårare att tycka illa om henne... haha, nejmen hon va jättetrevlig!
Jag hittade en jätte fin/cool/sexig top som jag provade och tyckte mycket om.  men jag såg inte vad den kostade så vi letade reda på tjejen som sålde den, en jättesöt tjej! Hon sa att den ko
stade 150, vilket inte var så pjåkigt, men jag hade glömt att ta ut pengar så jag stod där och velade om jag skulle lägga undan den och komma tillbaka med pengar, eller om jag verkligen ville ha den, och jag ni vet, var allmänt jobbig!
Och då säger hon helt plötsligt:
-'' Om du vill ha den så är den din!''
Och jag tänker typ, aja men hon menar väl typ att jag kan köpa den om jag vill, det fins inget som hindrar mig.
Såjag nickar glatt och fortsätter jämra mig, och då säger hon igen.
-'' Men seriöst, om du vill ha den, ta den!''
Det tog ännu en liten stund innan jag fattade vad hon menade, men till slut slog det mig. Hon ville att  jag skulle ta den och typ sticka därifrån!
Så jag börjar typ lite smått skrika, Är du seriös?! Är du serös?!
Och hon var seriös! Så jag fick den:D:D yippie!
Jag tänker bli stammis på hennes blogg nu:D nyheter24 hette hennes blogg, jag kom inte riktigt ihåg vad hon hette men det var typ Erika eller Amerika, hehe(a)
Hennes blogg är typ inte som en vanlig blogg utan typ som en ända stor kvällsblaska:) den blandar typ nyheter, mode, kändisar och amerika:P jag har typ inte riktigt fattat hur det fungerar än, men den verkar sjysst:D
Nu ska jag ägna mig åt Sofia och Anastasia och att tagga till till ikväll;)

Vi hörs senare
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha blev lite skattjakt där ett tag..

2009-02-10 @ 21:06:43
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0