Sickeli-sick-sick

Hej bloggen:)
Ääntligen måndag! Den dag som flest väljer att ta livet av sig på heela veckan:D!
Min klocka ringde 20 minuter i 8 i morse och jag mådde inte bra.. Min hals ville att jag skulle dö, min näsa var täppt och jag hade inte fått sova så mycket för att jag helt enkelt inte kunnat andas.. :O
Så jag beslöt mig för att ta ne rekovery(hur det nu stavas)-day och stanna hemma. Skönt.
Mina fina medmänniskor som sitter i skolan sitter just nu i detta tillfälle och tittar på en spansk film skulle jag tro. dem har det säkert jättetrevligt. Själv har jag kollat en hel del på vänner, nu på morgon(?)kvisten:) Snart ska jag göraiordning lite lunch och göra klart ett typ 2 månaders försenat arbete:D yey!
Vi hörs lite senare:)
Särnan



Såhär ser jag ju inte ut idag om man säger så...

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0