smutsigt hår

Hej:)
Förlåt, jag kunde inte komma på någon bättre överskrift... Tycker inte ni oxå at det är typ det svåraste med att blogga? att komma på fyndiga överskrifter.. ;)
Min dag har varit produktiv . inte.. Jag har tittat alldeles för mycket på Vänner, jag har börjat se fel i serien. Typ att Ross en gång säger att han fyller år i december, och en annan att han fyller år 18 oktober.. ja. ni förtår..
Annars har jag gjort klart med min svnska uppgift! riktigt nöjd:) Den blev rätt bra tror jag:)
Alldeles strax ska jag gå och läågga mig o läsa min bok. Jag har inte läst på ett tag nu, och jag börjar känna mig lite tom;) (a)
Jag får se om jag ska gå till skolan i morgon. Jag har fortfarande ont i haldsen och mitt huvud är alldeles ont och tungt.
Men jag vill träna!!! Det är så skönt! Men även fast jag går till skolan och inte mår toppen så kommer jag nog ändå inte få träna. och inte vilja heller, för jag vill ju inte bli ännu sjukare.. Men jag vill yoga! :(
Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng!
Sov sött kära läsare:) men jag tycker att ni har blivit förfärligt dåliga på att kommentera. det är ju kul att veta om det är någons om läser här eller inte..

Särnan

avisstja, jag kanske skulle nämna något som har med överskriften att göra.. Jag behöver verkligen tvätta håret.
 Så:)

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0