some things i forgot to tell you

Jag glömde lite grejer i förra inlägget..
För det första;
- Min mobil är klar från lagningen!! hoppashoppas att den kommer fungera som vanligt och har fått typ en kur helig medicin så att inte ens min dåliga teknikkarma kan förstöra den igen!
för det andra;
- Igår firade vi på KSG att 700, jajamensan! ni hörde rätt!! 700 härliga människor har sökt in till vår fina skola! Skolledningen bjöd på flera olika tårtor och festis dagen till ära och berättade att nästa år kommer hela 1/4 vara killar!! snälla ni som sökt till KSG och är killar.  VA SNYGGA!!!
Självklart åt jag inget men jag tittade med suktande ögon och dreglande mun på alla andra som åt:)

så, nu har jag sagt det ja ville säga;)
byebye

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0