åh!!

Hej!
Hur är detb med er en dyster dag som denna? Själv mår jag sissådär.. Min mobil har pajjat igen! och det är inte mitt fel! jag har inte tappat den, och jag har inte utsatt den för någon annan skada. Jag lovar! Men min mobil är iallafall paj, och jag kan inte nås.

Gårkvällen var trevlig och mysig:) Ja o Fella åt god mat från en resturang precis nedanför oss och kollade på Clueless. Har ni sett den? Riktig typ chic-lick utan innehåll. Men underhållande ändå;P
Eric o David kom ehm vid halv tolv (?) typ och vi drog där ifrån vid tio över. Vi sket i den planerade kvällsfikan och tog istället en promened till T-cenralen:)

Vi skildes åt vid slussen och jag han med nöd och näppe med nattbussen. Jag kom hem vid kvart i två och la mig genast i sängen och läste min bok.
Det var typ det jag gjorde igår. Läste och va med fella. Jag räknade hur många sidor jag läst och jag måste säga att det var rekord. 130 sidor!! Riktigt bra gjort om jag ska vara ärlig. Med tanke på att jag läser den på engelska oxå.

Idag gick jag upp runt halv elva och åt frukost. Sedan gjorde jag klart min del för 30-tals deprissionen föredraget imorgon. Men jag kan det inte utantill än. Hoppas verkligen att man får ha anteckningar..

Efter det fortsatte jag min twilight-orgie och satt som fastklistrad vid min bok i typ 2 timmar. Men nu var jag tvungen att ta en paus, jag vill ju ha något att läsa framtill att jag fixat tredje boken. Det är som ett beroende.
Ni som ännu inte tagit er an serien, rekomenderar jag verkligen att göra det! så värt det!!

Nu ska jag försöka hitta något att distrahera mig från min bok ett tag. Lunch känns löägligt men jag är nte så hungrig.. förutom efter Edward;D haha(a)

Jag hoppas att ni läst mitt mycket givande inlägg från min lillasyster? En riktigt begåvning må jag säga. Ack, endast sju ynka år är hon..

Nej, nu hittar jag på något tror jag:) Vi hörs lite senare!
Särnan <3

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0