Back to Black

Hola bloggen:)
Jag han inte uppdatera mer igår. jag var så vääldigt upptagen... men att läsa:D Jag har blivit skadad, på rikitigt... Idag på bussen när jag lästaklart min buss, höll jag på att börja gråta:( Den va sluuuut!! vad sk jag göra nu? men som tur var så finns det en epilog från nästa bok, Eclipse, i slutet så jag får mätte mig med den innan jag köper den senare idag:D
Nog om det nu.. börjar bli ett lite uttjatat ämne känner jag, men är jag verkligen den enda som känner såhär?

Dumma skolldeningen har bestämt sig  för att ge oss en tretimmars håltimme efter lunchen nu på måndagar... så  vi börjar 09.40, har lunch 11.00 och nästa lektion börjar 13.30...... snällt hörni!! Och inte nog med det, dom har lagt till engelskan, som egentligen låg där vi har håltimme nu, efter lunchen på fredagar. så vi slutar 14.20 istället för 12.00!! jag blir galen!
Men idag fyllde jag, fella, carro, lisa o felicia hålet med att träna medlepass i 45 min:) det var ruligt! jag tror nog att jag ska fortsätta med det.

Efter skolan idag ska jag o F shoppa, äntligen, och sedan är det galapremiär som gäller för mig:D åh, jag hoppas ddet blir rolig!! Jag har med mig min bok, så johanna tydell kan signera. *status*
Tråkigt nog fungerar fortfarande min mobil inte.. så jag kan ej bli nådd:( jag ska gå förbi the phone house idag och klaga arslet av mig. den är ju för i h*********** bara en månad gammal!:@

Jag ska försöka uppdatera efter kvällen , men don't get youre hopes up, för jag kanske bara vill sova då:D

Bajsinbajson
Särnan

Rebecca hälsar:D

Kommentarer
Postat av: johanna

åhåhåhåhåhhhhhhhhhhhh. säg åt johanna att skriva en hälsning till mej också :D:D

jag är fett avis!

2009-01-26 @ 21:34:00
URL: http://strulan.webblogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0