dag 19

hello bloggen!
Idag är min 19 dag utan socker. Jag vet inte riktigt vad jag känner faktiskt.. jag har hittat honung. det är väl det ända jag kan säga:S inte bra!
Annars har dagen varit ok. Engelskan va ganska rörande. i'm not crying, iy has just been raining on my face. i probably just hace an inflamation in my eyecrane. haha
Vi slutade lite tidigare idag så jag åkte hem i hopp om att mamma skulle vara hemma så jag kunde få min efterlängtade New Moon!
men det var hon inte...
Så nu sitter jag här och kollar på The Hills. det är faktiskt roligt! jag har aldrig typ kollat på det förut men nu när jag har massa pro-kanaler så kan ja det!
Nu ska jag försöka göra klart spanskan och öva lite inför debatten imorgon:)

vi hörs:)
Särnan

Kommentarer
Postat av: so anonymous

the hills <3

2009-01-19 @ 20:15:59

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0