debatt

Hej kära läsare!
Onsdagen började med en debatt mellan SSU och CUF (centralpartiets ungdomsförbund) om ekonomipolitik.
Det va mycket intresasntare än vad jag hade förväntat mig faktikst:) Framför allt för att killen från CUF va så jävla bra! Han fångade allas intresse genom skitroliga uttryck och skämt och hade riktigt bra argument. Den andra tjejen fråb SSU var helt borta. Hon tappade bort sig, avbröt HELA tiden och hade konstiga argument!
Jag höll med om nästan allt CUF-killen sa, även fast han var liite kontroversiell ibland. Jag är definitivt mre åt högerhållet. Tror jag.. förra valet röstade jag på vänsterpartiet, i skolvalet, för att dom fokuserade mycket på miljön, främst östersjöns hälsa, och jämställdhet. (hur stavas det?)
Nu känner jag mig rätt bortkommen när det gäller politik, men om det hade varit val idag hade jag röstat på Centerpartiet, främst för att jag precis hört om dom  och gillade vad dom sa och inte kan något om de andra partierna:P

Nej, nu ska jag fortsätta analysera 30-tals deprissionen:D


Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0