Dubbeltrubbel och sov

Hej bloggen!
Jag kommer inte ihåg om jag uppdaterade igår, jag tror inte det:S,men då kommer det nu;D
Fredagen var lugn förutom matteorevet, som gick bättre än förväntat, men annars var det som vanligt. Efter skolan gick jag o Felicia min vän till gymmet och gymmade i typ en timma. Jobbigt, skönt!, och roligt! förutom typ världens äckligaste grej! Det avr en gubbe, på typ 50-60 år, som stod på en sån dör sspring/cykel-sak nivet?, och svettades floder!
Skitäckligt! Det bara ran-o-ran-o-ran-o-ran! hans handtag va helt dränkta i svett. Det va helt sjuuukt!! blä!
Efter gymmet fikade vi lite o sen åkte jag hem för att förbereda mig för kvällen reunion med förra klassens tjejer. Ari kom hem till mig typ kvart över fyra och sen tog vi bussen tio över fem. Middan var i Hässelby Strand, dvs världens ände. Det tar en och en halv timme att komma dit hemifrån mig!!
Jag fick för mig att vi skulle mötas halv sju, men vi skulle visst träffas sju.. så jag o Ari fick vänta i en timme , :/ , på dom andra...
 Och medan vi väntar så hänger sig min mobil. Jag trodde det var minusgradera, men jag stängde iallafall av den och startade om den. när ja skrivit in pinkoden så startades den om och jag var tvungen att skriva in pinkoden igen. och så höll den på. så jag kunde inte sätta på den! på hela kvällen! och jag skulle åka hem själv ända från Hässelby Strand till Hasseludden där jag bor... Jag fick sån ångest! min mobil är lixom mindre än en månad gammal!
Men när jag vaknade imorse så försökte jag sätta på den igen, och då gick det! skit konstigt! och skit onödigt! istället för att få slappna av på kvällen så gick jag och jämrade mig för  mobilen. :(
Dumma du som gjorde detta mot mig! Gud, jesus, Fredrik Reinfeldt. vem du nu är!
Förövrigt är jag trots omständigheterna helt utvilad! jag har bara sovit och sovit heela natten. inte vaknat en ända gång! Så även fast jag somnade vid kanske halv ett så gick jag upp tio! Tidigt!

Idag ska jag iallafall bara vara hemma tills kvällen då jag o Felicia ska vara hundvakter åt David o Erics hund Love. han är så himla söt! han är en sån där jättestor pudel:) super gullig! Så det ska bli kul:D

Jag bloggar lite senare idag och lägger in lite bilder, dock glömde jag kameran under själva kvällen men jag har några från resan dit:P
Min lillasyster ska få blogga lite oxå hade jag tänkt;D 

Vi hörs lite senare vänner!
Särnan 


Kommentarer
Postat av: rebecca

åh vad mysigt att vara hundvakt! :)

2009-01-24 @ 15:01:47
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: so anonymous

en mysig helg! <3

2009-01-25 @ 12:47:55

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0