haha!

Olala! Medans jag sitter o ''läser'' panskaboken så kan jag höra hur mamma, som ioförsig sitter bredvid mig, pratar med min kusin om att åka till schweitz!! jag tror det blir över sportlovet!!
det va ganska länge sen jag åkte utomlands faktiskt, senast var i början av sommaren, så ja o mamma åkte till våra kompisar som bor på mallorca:)
Åh! jag älskar att resa! finns det något bättre än att andas in frisk utomlandsluft? tror inte det!
 
Nu kanske jag överlever den kommande terminen med alla sina prov lite bättre;D

xoxo
Särnan

Kommentarer
Postat av: r

ååh sweiz är så fint med alla berg!

2009-01-17 @ 17:04:37
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: emma

javet!! elelr jag har aldrig varit där.. men jag har hört att det ska va det!!!

2009-01-17 @ 17:17:49
URL: http://misslidigno.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0