Helghelg:)

Hej!
Igår va super mysigt! Vi åt vego-tacos o fruktsallad o sen njöt vi av The Notebook!
Ok, den va verkligen jättebra!! Ganska lik Twilight på något sätt men verkligen, verkligen, bra! För er som fortfarande inte har sett den, så rekomenderar jag den verkligen!
Haha, jag är visst inne i en lite film-period just nu:P
Twilight, Changeling, The Notebook
Och alla jättebra filmer! med fantastisk story!

Idag skulle jag egentligen sett en till film, Benjamin Buttons, men Anastasia o Sofia dissade mig o tog en tid då jag inte kunde. Schysst!

Idag har jag varit duktig flicka o tränat med Bäret:D Det va riktigt skönt faktiskt! Jag har inte tränat på sissodär en månad typ:P så det var härligt att komma igång igen! speciellt nu när jag inte äter socker så känns det lite sådär X-tra bra!
Vi gymmade typ en timme o sen strechade vi:)
Kom hem vid fyra o nu ska jag drömma mig bort i spanskans värld (buhu) och lite sådär härligt i sista sekund göra resentionen på boken jag inte ens tittat i...
Önska mig lycka till!

Hoppas att ni får en härlig fredagskväll o så hörs vi i morgon, om jag inte hinner lägga in en liten update efter kvällens middag med Fanny:)

pussarokramar
Särnan

*Jag vill bara säga att det är skit kul att det är så många som läser min blogg! Fortsätt så!:) *


Kommentarer
Postat av: r!

Vi får ta och göra om filmisen :)

2009-01-17 @ 17:02:57
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Bäret

och träningen! ;) <3

2009-01-17 @ 17:03:28
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0