Mitt vackra vinterland

Snö i all ära, men komigen?! kan inte våren komma nu? Min trädgård är täckt av vita flingor och min gata är en enda stor isbana. visst är detfint, men nu vill ja ha sommar!
Efter skolan tränade jag med Fella i typ en timme o sen åkte jag hem till farmor. För er som inte vet så äter jag middag hos min farmor en gång i veckan men den här veckan var det ju öppet hus, så det blev lunch idag istället:)
Det var trevligt att träffa henne:)

Nu sitter jag i soffan och jömrar mig över matten. jag har inte rört matteboken och det är prov i morgon!! jag måste verkligen plugga. usch. jag är inte inte i en bra plugg perod just nu. inte motiverad över huvudtaget! det känns inte bra. på riktigt. nej, nu börjarj jag plugga. vi får se om jag hinner blogga en gång till i kväll. annar hörs vi i morgon:)

 hmmm...


Min söta katt tycker själv att hon är för bra för vatten i skål så hon kräver rinnande vatten direkt ur kranen...

just the way she likes it!

Nu är det matte som gäller!
See you
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

GE OSS VÅÅÅÅR!

2009-01-22 @ 20:22:30
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Mikaela

våååååååååååååååååååår! <3





och matten kan vi spola ner i toaletten eller något, jag orkar inte D:

2009-01-22 @ 20:38:00
URL: http://mikk0.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0