Nystart

Okej,
vi börjar om igen:)
S blev bloggtrött och lämnade mig... Och eftersom jag skapat en blogg, på kul, och inte är helt nöjd med det förra bloggnamnet, så tänkte jag att jag kunde börja blogga här istället:D

Så, det är jag som är miss Lidingö!

För er som är nya läsa, vilket det antagligen inte är, så är jag en 16 årig tjej som lever på 2009 års Lidingö-ja.. tro det eller ej;) - och i nacka.
Jag går första året på Kungstensgymnasiet i Stockholm city och jag läser samhällsvetenskaplig internationell linje med inriktning ekonomi, språk och kultur. I skolan har jag min family, som jag
älskar, och hemma har jag en till:)
vissa har det bra ställt;)

Om ni vill titta på mina, och min vän S, tidigare inlägg, så kolla in på ettparstrumpor.blogg.se. men komihåg att den inte kommer uppdateras längre, eftersom denna underbara blogg nu är född!;)

Hoppas att jag kommer tillfredställa er i framtiden, och jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Med både text och bilder:) Men NI får inte glömma bort att vara aktiva och kommentera!

pussarokramar
Emma

Kommentarer
Postat av: r

looking forward 2 it! :) <3

2009-01-13 @ 18:20:41
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0