Slapp/streesig morgon

Godmorgon!
Hur mår ni? Jag mår helt ok, j*vligt hungrig men annars bra:)
Min dag började som vanligt klockan halv nio. Men inte med en vanlig lektion utan vi var ensamma och skulle arbeta själva med de fördjupningsuppgifter vi tilldelas. Det har hittils gått ganska bra faktiskt. men nu börjar jag förlora koncentrationsförmågan. vilket resulterar i bloggande... vilket kanske roar er, mina kära läsare;P

Idag  är det som sagt Öppet hus här på KSG, det vore jätte kul om ni som söker till gymnasium nu kunde komma förbi.
På KSG finns Samhällsvetenskaplig internationell linje inriktning Ekonomi, Språk och Kultur och Estetiskt linje inriktning samtida foto och språk:)
Hoppas vi ses snart;D

Annars är dagen lugn och om typ 45 minuter ska vi gå på lunch. nån slags kalvgryta ska serveras.
AVISSTJA! igår när vi satt och åt, extremt god lasagn, så spanar jag, johanna marija in världens kap. han var huur söt som helst! as snygga kläder och allt därtill. Min lunch bestod iallafall av att strirar på honom:D och om jag inte har heelt fel kikade han tillbaka lite på mig oxå!!;D
När vi skulle gå, gick han samtidigt bakom oss i trappan, ända upp till vår korridor! och då kollade han tillbaka på oss, eller enligt mig- MIG! hhehe(a)

hoppas han är på lunchen även idag, så det finns något att vila ögonen på:)


Jag, Maggie och Sofia just nu:)




Vi hörs sen!
Särnan



Kommentarer
Postat av: johanna

HAN KOLLADE PÅ MIG!!!!!!!!!

2009-01-21 @ 16:39:19
URL: http://strulan.webblogg.se/
Postat av: rebecca

SNYGGINGEN!

2009-01-22 @ 08:32:34
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: emma

johanna: YOU WISH!!!!

rebecca: IN MY HART<3

2009-01-22 @ 09:19:18
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0