Sweet dreams are made of this

Hej:D
Asså, min gårdagskväll var BÄST!!! Filmen var underbar, dock inte lika bra som boken, men ändå. helt grym. skådespelarna var sjukt duktiga oxå! det kom lixom naturligt från dom! Och ja, sakke o typ Oscar eller va han nu hette va skit snygga. men det var lixom inte grejen. Ni som har läst boken vill se den här! och ni som inte har läst boken vill oxå se den här OCH köpa boken. den kommer släppas igen av Natur och Kultur så att ni har en chans att njuta, som så många andra!
Jag läste boken första gången i sexan. min lärare läste den högt i klassen och jag tyckte det gick för långsamt så jag köpte den själv och fortsatte läsa. Det har varit min favoritbok ända fram till Twilight-böckerna. nu ligger dom på delad förstaplats.
Jag har aldrig varit på galapremiär förut, och det var verkligen roligt! det var röd matta, mnån som intervjuade, alla skådespelarna stod och pratade med vem som helst, och dom hade gjort det jättefint i biografen. Man fick goodiebags med lite smått och gott i och gratis popcorn och festis. Men jag drack faktiskt ingenting!! konstigt att dom inte inte hade något vatten...
Jag fick min bok, i taket lyser stjärnorna, signerad av Johanna tydell. som förövrigt var helt anorlunda från vad jag hade förväntat mig. hon var jättesöt. och gravid i åttonde månaden! I goodiebagen fanns även hennes andra bok, Det fattas en tärning-som jag tycker är bättre än i taket lyser stjärnorna-, och även den fick jag signerad:) ruligt ruligt!

Efter bion gick vi hem till Eric o David för middag, och roligt nog var typ hela skådespelargänget på väg åt exakt samma håll. det var nästan som om efterfesten var hemma hos E o D! haha

När vi kom hem till Lidingö efter en lång dag fick jag se att min fina mamma och hennes vän hade byggt ihop min hylla och ställt in ett skrivbord i mitt rum!! det blev så himla fiint!!!  jag lägger in bilder så fort jag kommer hem!

nej nu blev det väldigt långt här, och ni som fortfarande läser förtjänar en applåd!! och asså om ni har några åsikter om bloggen, typ om jag gör något dåligt, snälla! berätta:)

Bye for now!
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

applause for reb rotten!

2009-01-27 @ 12:40:47
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: sofia

me tooo! höhö, lite långa inlägg, brukar vara skälet ;)

2009-01-27 @ 16:19:53
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: emma

hehe, jamen det blir bara så lixom. jag har så mycket där uppe ser ni!

2009-01-27 @ 17:19:02

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0