Till slut!

Hej bloggen!
Jag har försökt komma in hela morgonen men det har varit problem! har ni också märkt av det? Men nu är ja inne iallfall:)
det blev lite många inlägg men det bara blev så. Men jag tycker faktiskt ni är dåliga på att kommentera! -skärpning people! Och ni som läser min blogg, som jag inte känner, kan inte ni kommentera o berätta vilka ni er och hur ni hittade min blogg? det vore kul att höra! :) och självklart kommer jag titta in på era bloggar:) om ni har någon dvs:P

Ok, dagens planer:
- Göra klart spanskan, dvs börja på den...
- Titta på Edward
- Lyssan på musik
- eeeeeh.....
- Födelsedagsmiddag för min moster... :D...

Ja. Idag ska jag vara produktiv. inte
Jag har iallfall jävligt mycke träningsvärk från igår, vilket är skönt! Har du det också bäret? hehe:)

Igår gjorde jag en fantastisk upptäckt mitt i min Edward dimma (:D)
Han sjunger också!
Lyssna på hans låtar Never Think, och Let me sign:) De här två låtarn aär hans kändaste och dom är även med i Twilight filmen. Jag har försökt leta på Spotify och hitta hans andra låtar men dom är typ för nya eller för okända för att vara med där... Jag ska fortsätta leta:)
men dem är verkligen jätte bra! snutten, heheh(a) 

Nu borde jag VERKLIGEN göra spanskan, men vad är det man ska göra egentligen? kan någon berätta?

Vi hörs senare kära läsare:)
Särnan


 ps igår hade jag läsarrekord. 23 läsare! tjoho! ds

Kommentarer
Postat av: johanna

varför kallas reb för bäret? O_o

2009-01-17 @ 16:20:19
URL: http://strulan.webblogg.se/
Postat av: "Bäret"

Johanna: ja tydligen, vet inte arför :p fast min faster har hela mitt liv kallat mig blåbärsöga och det är ju ett bär (;

emmis: naj jag har bara träningsvärk i magen (a)

2009-01-17 @ 17:08:24
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0