Torsdag

Hej bloggen:)
Jag har inte hunnit blogga något idag men nu kommer det ska ni se;)
Jag kollade på det där programmet igår. Made in Sweden. Det va rätt bra faktiskt! Jag tycker verkligen om Anders Bagge. Han är så himla rolig o söt! ;P
Såg ni det? Vad tyckte ni isf?

Idag var som planerat lugn och onödig. Men ganska skön. Jag började typ halv tio med att få tillbaka historiaprovet och omdömmet för halva kursen. Det gick helt ok. inte jätte nöjd, men jag har ju en termion till att förbättra det på:)
Efter det hade vi engelska. Först hade Bäret tal om  ''How I met your mother'', det var roligt och MYCKET lärorikt;D sen berättade Mike om att han hade blivit sparkad, inte slutat på egen hand som jag hade fått intrycket av. Vår rektor sparkade Mike utan några varningar och nu ska han ersättas med en lärare som inte ens undervisar i sitt eget modersmål... Dåligt.
Lite upprörande, men jag hoppas att det löser sig. Vi har lämnat in namninsamling nu som protesterar mot mikes sparkning.

Efter engelskan väntade lunch o sen mentor. Sen var dagen slut. som sagt. rätt lugn:)

Innan jag åkte hem stannade jag förbi på Make Up Store och köpte foundation, foundation borste och en sån där puderpuff:) Och så blev jag medlem oxå! :D då får man 10% rabatt på allt man köper och inbjudan till club-kvällar, där de är 20% rabatt. Verkligen värt det!

Nu sitter jag hemma och är skit hungrig och ska snart göra mig iordning för kvällens strapatser! Det ska bli kuul:)
Jag ser framför allt fram emot chipsen!!!

Imorgon har vi studiedag, så det blir träning och plugg. inte så kul, men nödvändigt! på kvällen ska jag hem till Fanny på middag. det ska bli trevligt, det va JÄTTE längesen vi sågs!

Nu ska jag äta (<3) o sen åka. Vi hörs!
Särnan

Kommentarer
Postat av: so anonymous

jag såg inte det programmt, men jag tror att det kan vara bra faktist! det ska bli kul att följa denna blog! xoxo

2009-01-15 @ 18:58:43
Postat av: r

uppfattar jag en antydan av ironi när det gällde hur lärorikt mitt "tal" va ?! ;o

2009-01-16 @ 00:26:35
URL: http://r

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0