Träning och shopping

Hej:) 
Träningen idag var speciell:P jag o fella va dom enda tjejerna på gymmet.. och alla glodde skit mycket! hallå? kan man inte få träna utan att alla strirrar på en? 
Nu har jag riktigt ont i benen ska jag säga! men det var kul:)

Efter träningen åkte jag hem till Ari för mys, prat, youtube tittande på Robert o JAsen (:P) och tårtbakande:) det sista var aningens svårt att uthärda men det andra var himelriket! ;D

Mamma hämtade mig vid kvart i sex där o sen åkte vi till IKEA! det är så mysigt där! tycker inte ni det? Jag ska pimpa mitt rum lite. det är aningens kaosartat just nu.. ja har ingen stans att lägga mina grejer så jag lägger dom på golvet istället. 
Så vi köpte lite fina prailers där:D

Blad annat detta:

Det är en jättefin hylla grej som är 150x150 cm stor. I den ska jag bland annat ha:
två sånna här söta korgar:)
och

de här två:) dom är rosa! 

och

två sånna här lampor:) visst är dom fina? dom är ca 1-1,5 dm höga

Sen köpte vi lite nya lakan o så:) det här fick jag:
visst va det fint? alldeles blommiga o så:)

Sen så letade vi efter ett skrivbord till mig där jag kan sitta o skriva och annat smått o gott. och jag hittade det här, men vi köpte det inte för det va rätt dyrt och jag ska kolla här hemma först med lite mått och sånt. Men visst ser det fint ut? Det är rätt stort. typ 1,5 m brett. 

Nu ska jag snart hoppa in i duschen men först ska jag kolla lite på 9/11 som går på trean nu. yes, thats right! jag har numera trean! tjohoppsi!

Imorgon är det skola! äntligen!
Vi hörs:)
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

kan avslöja att cecilia düringer precis spanade in din blogg ;o

men jättefina skaer från IKEA <3

2009-01-19 @ 15:28:27
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0