update (äntligen! eller hur?)

Jajamensan, det är ett nytt heltidsarbete jag har åtagit mig gott folk...

Jag är fortfarande hemma ensam och är sjukt sugen på något. Det värsta är att det finns både Aladdin och glass inom räckhåll... Men en sak som är säker är iallfall att man får bra självbehärskning!

Justnu sitter jag o kollar på TV4as nya program Made in Sweden. Med ''programledare'' Laila, Anders och Andreas. Alltså samma som idoljuryn. Än så länge har jag ingen speciell uppfattning om programet, men med tanke på vad jag har läst om det, vill du oxå? klicka här, så verkade det iallfall värt att kolla på:)
Det verkar som typ samma sak som idol, fast utan hela auditiongrejen och tävlingen helt enkelt.

Imorgon är det middag hos Bäret med härliga människor och, äntligen!, The Notebook. Jag o S måste vara dem ändå kvar i världen som inte har sett den!! Jag hoppas att den lever upp till sina omdömen!
Notebook, jag litar på dig?!

Imorgon blir en lugn dag förövrigt. Sovmorgon till typ halv tio, då vi får tillbaka våra historiaprov och omdömen för första 50 poängen av Historia A kursen, o sen har vi, kanske sista?, engelska lektion med Mike sen är det lunch som gäller. Hoppas verkligen att det blir något gott! sen är det mentorstid. Och sedan schlutt:) vi har rätt bra schema:D

Nej nu hörni nu har ja tömt mig ordentligt;) och nu när det böev såhär långt så måste ni faktiskt läsa!!! och kommentera;P

pussarokramar
Särnan

ps jag kan inte ladda upp bilder:S ds

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0