:D

tjenare!
har suttit vid datan nu föör länge!
imorse gick jag upp tjugo över 7 och drog iväg på yoga, och fyfan va jobbigt det var!! 
Jag svettades floder! 

När kom hem tog jag den tradtitionella tuppluren och vaknade runt ett =) 
Då var det bara att sätta sig vid datan, ty vädret är inge roligt här! bara kallt och molnigt! 
Nu är iaf Fanny på g hit så då blir livet lite roligare! 

Jag har som bekant (?) en MacBook och nu medans jag töntat mig i timmar har jag hittat flera roliga funktioner! Så här ser bland annat min nya bakgrundsbild ut!

Jag har också kollat in flera bloggar! bland annat Desiree Nilssons... asså behöver jag säga mer? 
Nej, skulle inte tro det!
Men något jag fastnade för när jag läste var att hon skrivit brev till Robert! Så jag tänkte att nu får jag faktiskt ta tummen ur röven och skicka ett brev my self!
vill ni oxå ha hans adress? Just say the word

nu har Fanny kommit så nu säger vi hejdå!

hejdå!



Kommentarer
Postat av: sofia

Nämen är det inte min bloggbild? :O Tyckte väl att jag kände igen den! B)

2009-07-05 @ 20:53:56
Postat av: emma

hehe, kanske kanske inte. a bloggare never tells!

2009-07-05 @ 21:26:49

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0